marți, 11 februarie 2014

Regulament concurs interjudetean Martisor 2014

REGULAMENTUL  CONCURSULUI   INTERJUDEŢEAN
           de mărţişoare şi felicitări

                   MARTISOR” 2014



MOTTO: “Primăvara este o reflexie a grădinii sufletului nostru, iar mărţişorul este cea mai de preţ  floare răsărită într-însa.”

Capitolul  I. Obiectivele   concursului

Concursul interjudeţean „Mărţişor” 2014 este un concurs prin corespondenţă realizat în vederea sensibilizări copiii şi tinerii faţă de obiceiurile tradiţionale ale poporului nostru şi de asemeni să substituim agresivitatea comportamentală cu gesturi de respect şi stimă faţă de semeni, Mărţişorul reprezentând un astfel de simbol.
Antrenând elevii să participe la acest  proiect prin realizarea practică a unor lucrări (mărţişoare şi felicitări) se urmăreşte:
1.      Să permită afirmarea şi punerea în valoare a personalităţilor creatoare a elevilor;  să dezvolte şi să stimuleze imaginaţia elevilor prin crearea unor lucrări originale şi expresive  
2.      Cultivarea spiritului de colaborare, întrajutorare şi competiţie

Capitolul  II. Organizarea   concursului

1.    Concursul se adresează elevilor de la diferite instituţii  şcolare din ţară, cu vârste   cuprinse între 4 – 18 ani, ce doresc să realizeze  diferite  mărţişoare şi felicitări  prin tehnici diferite;  lucrările   pot fi individuale sau colective.
2.    Comisia  de  organizare şi de jurizare a concursului este  alcătuită din  inspectorul  educativ  şi  profesori  de  specialitate din judeţ şi  au  următoarele  atribuţiuni
-       asigură difuzarea şi  cunoaşterea  regulamentului de organizare şi desfăşurare  a  concursului
-       pregăteşte  invitaţiile şi popularizează  concursul atât în mass-media  locală  şi pe site-urile specializate
-       alege  şi  pregăteşte  locul de  desfăşurare  a  expoziţiei concursului,
-                                            evaluează  lucrările   elevilor  participanţi  la  concurs
-                                            stabileşte  clasamentele şi le aduce la cunoştinţa concurenţilor
3.    Criterii de evaluare:  originalitatea lucrării;  sugestivitatea lucrării;  calitatea execuţiei;  estetica lucrării.
4.    Nu se  admit  lucrări  cumpărate  sau  confecţionate  de  cadrele  didactice.
5.    Deciziile juriului sunt definitive şi incontestabile.

Capitolul  III. Participanţi,  condiţii  de participare, desfăşurarea  concursului

1.      Concursul se va desfăşura în luna  februarie – martie  2014.
2.      Concurs se va desfăşura pe următoarele secţiuni:
v  Mărţişoare
v  Felicitări realizate în diferite tehnici
3.      Concursul se adresează  tuturor  elevilor  fiind organizat  pe următoarele  categorii:   preșcolar (grupa mică-grupa mare), primar (clasa 0 - clasa a IV-a), gimnazial (clas a V-a – clasa a VIII-a), liceal (clasa a IX-a – clasa a XII-a)  .
4.      Numărul lucrărilor cu care puteţi participa este maxim 5 pentru  fiecare  cadru  didactic.
5.      Lucrările vor fi etichetate şi vor conţine următoarele date:
- Numele şi prenumele elevilor
- Clasa, vârsta
- Instituţia (clubul copiilor)
- Secţiunea
-          Profesor coordonator
6.      Lucrările ce vor participa la acest concurs vor fi trimise  prin poştă până  pe 15 februarie 2014, (data poştei) la adresa Palatul Copiilor Vaslui, str. Ştefan cel Mare, nr. 62, cod 730171, Vaslui.
7.      In plic va rog trimiteţi, odată cu lucrările, fişa de înscriere din anexa 1, un plic A4 autoadresat  şi timbrat (timbru de 4 lei) pentru expedierea diplomelor.
  1. Taxa de participare la concurs este de 2 lei/lucrare. Taxa poate fi  pusă în plicul în care se trimit  lucrările.

Capitolul  IV.  Dispoziţii  finale

1.    Se vor acorda 5 premii I, 5 premii II, 5 premii III, 10 menţiuni şi 10 premii speciale pentru fiecare  categorie şi pe secţiune. Se  vor  acorda  câte  1 (unu)  premiu  de  excelenţă  în valoare de 30 lei  pentru  fiecare   categorie.
2.    Fac excepţie situaţiile în care doi sau mai mulţi participanţi obţin acelaşi punctaj în concurs,  caz în care se poate acorda acelaşi premiu/menţiune pentru punctaje egale, fără a depăşi 25% din numărul total de participanţi. Decizia de acordare a mai multor premii I, II, III sau menţiuni revine juriului concursului.
3.    Rezultatele  finale se vor publica pe site-ul   Palatului   Copiilor  Vaslui: http://www.palatulcopiilorvaslui.ro/
4.    Toţi elevii vor primi diplome de participare.
5.    Diplomele şi adeverinţele  se vor trimite prin poştă la adresa indicată în fişa de înscriere.
6.    Lucrările nu se vor returna, ele devin proprietatea Palatului Copiilor Vaslui, care este organizatorul concursului, acesta având dreptul de a le publica cu menţiunea numelui autorului, de asemenea rezultatele concursului şi imagini din timpul desfăşurării concursului vor fi publicate pe site-ul Palatului Copiilor Vaslui.
7.    Informaţii suplimentare la   adresa  tonitaaurelia@yahoo.com.

 





Fisa de Înscriere

la
Concursul Interjudeţean
„Mărțișor”
 organizat de Palatul Copiilor Vaslui,
activitate cuprinsă în CAER - 2014

Instituția  școlara……………………………………….
 Localitatea:  ……………..     Codul: ……………
Strada: …………………………Nr.. ……………………
Judeţul:  …………………..   telefon de  contact…………………..
Numele şi prenumele îndrumătorului:         ………………..
  e-mail contact ………………….
Adresa de expediere a diplomelor
Elevi participanţi:

Nr.
crt.
Numele şi prenumele
elevului
Clasa
Secțiunea
1.      



2.      



3.      



4.      



5.      






Sunt de acord  cu  regulamentul  concursului.                           
                                                                    Semnătura cadrului didactic,
                                                                                         prof. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu